Sunday, May 02, 2004
The club and 18 yrs of toiling in this world

I can finally feel that I am turning 18:D

Ok my birthday is still 2 months away but I can see its golden effects from now only. I am even thinking of opening a bank account so that I can put my punji(savings) in it which amounts to something around 3500 bucks. I still cant stop cursing my holidays after class 10th boards. I spend some 1000 bucks on bowling and pool itself. I cant even say that I mastered the art of bowling, since I averaged around 120 or 125 but atleast I was the 2nd best in the Ďgangí. Anyways I am looking for a bank which can give me 100% interest:P. Any names fellows?? Hehehehe

Or else I have to open

CCís national bank:D:D

 

Ok got good news and bad news for me.

I will begin with the bad news. Itís not a news, rather a very embarrassing situation for me. Now dad and I went to Tollygunge club today. For the uninformed and non-calcuttans, Tollygunge club is one of the best clubs in the whole of Calcutta. There are other clubs as well like Royal Calcutta Golf Club(RCGC) and CCFC(whose full form I cant recall at this very moment), but dad went for this one  Itís goodJ

So we basically went to check out the facilities in the club. Itís a huge club with

lush green fields for golf players. I thought of playing golf and learning it, but the price tag of the accessories is too high. I think it costs something around in between 20000 to 60000. Do you have any idea?

So we roamed about the whole club and finally had our lunch.

Ok forget it, I am not writing about it since ITS very embarrassing for me to write here since female bloggers are also present here:-S

 

The good news is that I am also a member of the club. It means that I will get my own membership number and card. I donít have to beg mom or dad to accompany me to the club from now on. I will catch some bakra(read my friends:P) and go there. I am planning to learn billiards from there, since its free to play there and I really want to play the game, if not professionally then surely for timepass:D

 

Another great news is that my sir is not coming today. I never get the Sunday evenings for myself. I think I will go to the nearby complex. I will put its picture in a day or two. The complex buildings are really huge and looks good as wellJ there is a market over there as well. Lets see what they have in store for me>:)


Posted at Sunday, May 02, 2004 by CC

CC
May 7, 2004   02:49 PM PDT
 
oh last one was for Robert:P
CC
May 7, 2004   01:58 PM PDT
 
no@Tan
CC
May 7, 2004   01:56 PM PDT
 
haha@Tan
CC
May 7, 2004   01:55 PM PDT
 
Hey thanks for the info Avaiz;)
CC
May 7, 2004   01:54 PM PDT
 
lol@Drifter...jealous of me:P
Robert
May 7, 2004   01:06 PM PDT
 
Did you get through IIT screening test?
a4avaiz
May 6, 2004   02:23 PM PDT
 
Thankz for the compliment dude.

CC whenever u visit a website/blog, the counter will put a cookie(information) in u r temp directory to remember you.

The counter will check 4 the cookie in u r temp. If it is not there then, it mens that it is the first time u r visiting this site n the counter will increse ONLY ONCE.

If it is there, it means that u have already visited this site and it wont increment.

So if u clean u r temp directory, the cookie will be erased n the counter will increment.

Some counters(like the one 1 have), increment everytime my site is opened in a NEW BROWSER WINDOW. If u refesh it frm the same brwoser window it wont increment, but if u open it in a new browser window it will.
drifter
May 6, 2004   01:43 PM PDT
 
cool, ur utilizing ur hols, me am just whiling away me time,:(
CC
May 6, 2004   01:00 AM PDT
 
Oops
I will let her know about u, so that she can contact u:) ,sorry for the error:)
CC
May 6, 2004   12:59 AM PDT
 
Ah sure Roshni, I will let u her know so that she will contact. And thanks for commenting:)
roshni tank
May 6, 2004   12:39 AM PDT
 
hey CC , have read your comments many times at Meghas blog and have also visited your blog twice .Suddenly Megha seems to have gone away. I guess a few people with dubious intentions have succeceded. Is there any way i can contact Megha? would you let me know if she is blogging else where. I really loved reading her blog and feel bad to see her gone away so suddenly. I would appreciate your help in this matter. my email is roshnitank@yahoo.com
thanks
CC
May 5, 2004   03:19 PM PDT
 
hey thanks Nemesis(u got an awfully long name..cut it down puhlzz)..hmm 17 was fun but i guess 18 will be MORE fun:P
thanks for comin by:)
CC
May 5, 2004   01:54 PM PDT
 
Hey shadow, thanks for coming by. Umm the CC national bank died an prematured death:P
shadow
May 5, 2004   01:46 PM PDT
 
Hiyo..my first time here..me also just turned 18..feels gr8..den like all things 1 gets used 2 it :P
let me know wen u open d bank ;)
CC
May 5, 2004   10:52 AM PDT
 
umm hmm ummm aisehi nothing much@Somersault:P
CC
May 5, 2004   10:52 AM PDT
 
Wuf Wuf would have sounded better@Meera:P
Meera
May 5, 2004   01:03 AM PDT
 
boooooooooooooooooooooo @ CC :P
CC
May 4, 2004   10:58 PM PDT
 
Arre andhi apna comment pehle padh phir bol...pata nahi kahan kahan se sab muh uthake chale aate hain:P...dadi kahinki@Meera
Meera
May 4, 2004   09:06 PM PDT
 
dadi kisko bola be...aito ka member hoon...uda doon kya? panga nahi lene ka chirkut :P
CC
May 4, 2004   05:52 PM PDT
 
@Adz
Golf..ya buddhe log ka game hain..hehe ..ahem ahem ..what do u mean by 'illegal' things????ahem ahem:D
CC
May 4, 2004   05:52 PM PDT
 
@jay
Hey thanks man. Well I think there should be a limit to what I spent on these things
:)
CC
May 4, 2004   05:51 PM PDT
 
@Mehak.
ummm hmmm ..ahem ahem..umm hmmm.....umm hmmm
CC
May 4, 2004   05:51 PM PDT
 
@Mehak.
ummm hmmm ..ahem ahem..umm hmmm.....umm hmmm
CC
May 4, 2004   05:51 PM PDT
 
@Pranshu
heheh ah man tere ko net pe boldega..public place hain. Izzat ka faluda nikal jayega:P
CC
May 4, 2004   05:51 PM PDT
 
@English August.
Ya man..WHAT AN ANTICLIMAX..straight from a cheap C-grade Bengali film:P. Stock markets...not a bad option:P, can u show me the path EA
CC
May 4, 2004   05:51 PM PDT
 
@English August.
Ya man..WHAT AN ANTICLIMAX..straight from a cheap C-grade Bengali film:P. Stock markets...not a bad option:P, can u show me the path EA
CC
May 4, 2004   05:51 PM PDT
 
@Avaiz.
Thank u Avaiz. So start practising from now on ..Sir CC!!:D..sounds cool eh:P
CC
May 4, 2004   05:50 PM PDT
 
@Meandering ME
Hi you not so bored soul:P Hmm uncle very khadus over there. Wearing half pants and roaming about there in tolly club. hmm enjoy ur Bangkok trip:)
CC
May 4, 2004   05:49 PM PDT
 
@Meg
*boy you shouldnt be interested*:P..its a matter of high concern and confidential as well.It's a top secret of the nation and India could be in trouble if the details of THE moment leaks out:P
CC
May 4, 2004   05:49 PM PDT
 
@Meera
Haan bilkul Meera dadi. But tere ko buddho ke beech mein chhor dega, tu baithke gappe marna unke saath:P
CC
May 4, 2004   05:48 PM PDT
 
*in a matter of few months@mubeen:D
CC
May 4, 2004   05:48 PM PDT
 




@Mubeen.
hehe Mubeen, that bank dint even start up due to several technological and financial problems(read lazy CC):P
GOSH!!! 7800 bucks on make up........ur hubby will be bankrupt in a matter of months:P..hehehehe
Embarrasing..hmm umm..neh , nothing much to say about that:D
CC
May 4, 2004   05:47 PM PDT
 
@Mona.
Pool, ya monaji , I also like to play pool. But like u I am no expert:P Umm will write it some time later about the moment,where sometime later stands for next birth:P..golf..nah i dont think so:D
CC
May 4, 2004   05:46 PM PDT
 

@Aparna
Hey thanks Aparna. Utna toh pata hain..hehe. CC's National bank toh khulne se pehli hi bandh ho gayee due to lack of proper people:P
CC
May 4, 2004   05:46 PM PDT
 
@Meera
Hrithik huh? Dimag salat gaya hain kya?
CC
May 4, 2004   05:46 PM PDT
 

@Ruchu baby:P
What are u saying regarding to Aero..huh? nahi nahi, i wont pay a bachcha in kachcha like u , pata nahin fees lekar bhag jaogi. I dont wanna take risk's:P NO NO!!! Aur doodh piyo achche se:P
CC
May 4, 2004   05:44 PM PDT
 
@Aero
What is Rachs saying man. I am not interested of becoming an Aero Bakra:P
CC
May 4, 2004   05:44 PM PDT
 

@Aero
Hey thanks man. Ya tolly club seems to be good:)
CC
May 4, 2004   05:43 PM PDT
 
@Bonkers
Dumb I told u that I gonna write someting ..but kya kare...majboori hain;):D
CC
May 4, 2004   05:43 PM PDT
 

@Tan
Hehe thats 8B bus-stand for you. Now I told you, but there is a huge resendial complex over. Zillion times better thanpompsh concalve:P. Tolly club..lets see where will I be after few months. Depending on that I will be able to use the facilities offered by tolly club.
Heheh Meera toh khali pili hawa mein lapet rahi hain:P
CC
May 4, 2004   05:42 PM PDT
 
@Smita

Kuch nahi Smita..aisehi tha ek stupid sa incident..hehee, aur crush vrush toh sirf ek chaal hain bloggers ki humme badnam karne ki:P
CC
May 4, 2004   05:42 PM PDT
 
@Smiling Richa
Umm bol toh diya na...shhh shhhh, apna mooh bandh rahkho;)
CC
May 4, 2004   05:41 PM PDT
 
@Smiling Richa

Haan Richaji maja toh karna hain. Billiards aur snookers bhi khelna hain. But the catch is that its not free:(
englishaugust
May 4, 2004   02:38 AM PDT
 
abbe what an anticlimax!! tune bad news to batai hi nahi !! anyway.. for 100% interest rates, i can think of only one possible way: invest your money in stock market!
a4avaiz
May 3, 2004   09:03 PM PDT
 
hmm...Billiards, Polo, Golf...gentelman's games....guess frm now on u will be called Sir CC
:-D
Meera
May 3, 2004   03:55 PM PDT
 
hey hrithik...ladki logo ko tolly mein le jana...aur kuch mere jaise nani logo ko bhi :P
*~Mubeen~*
May 3, 2004   11:46 AM PDT
 
CC-u let mne know of a bank like that-o y tell me when ur opening a bank like that-hehe
1000 bucks on bowling! omg!!!!
I spent 6000+1800+God knows how much extra bucks on hair~!! lol
n whats theat embarassing incident???cant imagine any-hmm and hope u had fun,yeah so u get the card-good-so i mite find u there hmm??so u did ur shopping in that complex??

Meera
May 3, 2004   02:10 AM PDT
 
coollllllllllllllllll...........abh hrithik aur agey jayega........:P
Aero
May 2, 2004   07:59 PM PDT
 
btw- u seem like a perfect bakra 2 me- lemme know if u wanna open a bank a/c...
Aero
May 2, 2004   07:58 PM PDT
 
yeah tolly club is supposed 2 be pretty gud right- n gud luck with ur upcomin bday :)
Bonkers
May 2, 2004   07:05 PM PDT
 
Sum1 told me..tht he's going to post abt an embarassing incident..and I dont see it...anywhere..:|
Tan
May 2, 2004   06:52 PM PDT
 
Tolly Club rocks!! I love it. Good u wud get a card. And bakra, aha, mamu, ur father has to pay the bills. I think u frgt I told u abt a party I attended, where that FILMY JOHN came, hehe. And CCFC is Calcutta Cricket and Football Club. But best food is Bengal Club. Alas, they don't give membership to all. Oh..what complex re? haha, complex in Santoshpur. Fekta hai kya?? Hehe..there can be only market after one goes from JU..and buses honking..and What offer u look for? And yeah learn golf? You would look nice wth the golf cap. BTW i liked Meera's comment: Hritik and Salman. I particularly dont like either of them, so take offense, when U mentioned me in ur reply. UR to John Abraham!!
 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments







Previous Entry Home Next Entry


   





<< May 2004 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31


Only until Jul 4
Provided by CGISpy.com

Free Counter
Overstock





Contact Me

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:




rss feed